Szerzői jog védelme alatt álló honlap. Üzemeltető: Blogger.

Létezik? Létezhet?

 2015. december 10., csütörtök

Egy kamra félhomályában bármit találhat az ember, példának okán fotót egy szürke ruhás nőről, amitől frászt kap. Főleg ha abban a pillanatban, amikor észreveszed, hogy a semmiből ott termett előtted, a huzat leborít egy halom újságot, pont a lábad előtt. ( A lomok között persze ez előfordulhat.) Pont akkor, amikor a vár ura feléd igyekszik, és mikor rémülten sikoltozol, ő sápadtan beront kamrába - ahol a sok lomtól egy embernek alig van helye, nemhogy kettőnek-, az újságokban majdnem felbukik, és éppen megtántorodik annyira, hogy benned kapaszkodjon meg. ( Természetesen a lomok a hibásak.) Bármit találhat az ember egy sötét kis kamrában, mondom, kísértetet, egeret, pókot, kitömött bambikat, kotyogós kávéfőzőt, szánkót, üres utazóládákat, elrejtett emlékeket, antik karácsonyfadíszt, vonzalmat?! ...

1. Hogy lehet, hogy a semmiből ott termett az a kép? A képek nem tűnnek csak úgy fel itt meg ott, főleg nem a régi kacatok legtetején...

2. Hogy lehet az, hogy a térdem annyit gyengélkedik az utóbbi időben?  Talán csak a megerőltetéstől, vagy a félelemtől történt, de tény, hogy miután az a skót belém kapaszkodott, én majdnem a lába elé estem.  Nem akarok sorsszerű fordulatokról álmodozni, olyanokról, hogy megváltozik az életem, és egy meseszép kastélyban fogok élni a zord várurammal, taramm, tararamm... De hát romantikus regényeken nőttem föl.

De, hogy másról is beszéljek,  még nem tudtam elvonatkoztatni attól az érzéstől, hogy mi van ha az a szürke ruhás nő figyel, onnan a képről. Igen, láttam a mozifilmet, és igen, túl nagy a fantáziám. De bárhogy is... Beszélni fogok Mackintosh várúrral, arról, hogy:

1.)  Meggyőzzem, nem vagyok alkalmas régi holmik rendszerezésében és felkutatásában.
2.)  A kastély déli részébe ezentúl nem teszem be a lábam.
3.) Valahogy meggyőzöm arról, hogy van egy felsőfokú angol nyelvvizsgám,tehát nem kell annyira bámulnia amikor megszólalok, és egyébként is normális vagyok, és esetleg még meggyőzöm arról is, hogy nem vagyok szerelmes belé. ( Kivéve, ha feleségül akar venni, mert ha azt tervezi, akkor az vagyok... )

Holnap szabira megyek, már alig várom.  Napok óta ez a menetrend: Jurij  éjjel-nappal dolgozik Mackintosh mellett, Luca a skót barátaival tölti a szabadidejét. Én csokit eszem munka után, és szomorkodom valami miatt. Jó lenne már felpörgetni ezt a karácsonyi hangulatot. Annyit elmondhatok, hogy Mackintoshból nem árad az ünnepi szeretet. Jurij napokig győzködte, hogy tegyen be az előtérbe egy karácsonyfát, aztán láttam, ahogy egy doboz fagyöngyöt a sarokba dob, és kikapcsolta a rádiót is, amikor valami jó kis karácsonyi zene ment. Félek, hogy Mackintosh Grincs valamelyik jóképű alfaja. Létezik? Mostanság arra gondolok, bármi létezhet...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP