Szerzői jog védelme alatt álló honlap. Üzemeltető: Blogger.

A karácsányvárók klubja hivatalosan is megalakult

 2015. december 19., szombat

- Nem, nem oda mondtam- dörmögött magában Döbrögi, skót nevén Ewan Mackintosh, és arrébb vonszolt egy kitömött szarvast a sarokból. Hihetetlen milyen makacs ez az ember. A karácsonyi előkészületeknek vége, mert kitört a klán háború. Állítólag egy fekete bárány- nem viccelek-, szóval egy ártatlan fekete bárány becammogott a Mackeltarok birtokára, és a gaz szomszédok felismerték Mackintosh billogát a bárányka füle mögött. Óriási patália van, mérges klán követek várakoznak órákig az előcsarnokban, Mackintosh mindenbe beleköt, szerintem több napja még csak nem is borotválkozott, amitől - az egész kiszolgáló személyzet egybehangzó véleménye szerint - elég csinoska szakálla nőtt. 



Jurijt elcsíptem az egyik folyosón, amikor épp, hatalmas nyögések közepette, az ominózus kitömött szarvast cipeltem másod magammal, és az hírlik, hogy a Mackeltarok lemondják a tavaszi skót játékokat. Mackintosh erre természetesen őrjöngésbe kezdett, és - kapaszkodjatok meg- úgy döntött, lemondja az idei karácsonyt!!! Nem lesz karácsony Heart Hollowban! Egyébként sem igyekezett ünnepi hangulatot teremteni ősei fészkében, az ünnepi cicomát csupán egy, az előtérben álló karácsonyfa, és pár- a barátnője által hozott- fényfüzér alkotta. Mackintosh mereven ellenszegül a karácsonyi pompának, esténként Charles Dickenst olvas, és a kandalló tüzénél melengeti fagyos szívét. Kár, hogy ilyen jóképű ez a férfi. A minap is, amikor leszidott, mert rosszul tettem a helyére az egyik kandallórácsot, nem tudtam észrevenni, hogy mennyire markáns vonásai vannak, így elvadultan ráadásul olyan, akár egy középkori kósza lovag - csak sajnos a gonoszabb fajtából.

Viszont, van egy fantasztikus hírem! Lucával értekeztem a konyhán, és arra jutottunk, hogy nem hagyjuk elveszni a karácsonyt! Ott volt Dolgopov is, a görbe hátú, orosz pincér, - aki korábban artista volt egy híres orosz cirkuszi társulatban-, és talált is egy helyet, ahol összegyűlhetnek az ellenállás tagjai. És nem is akármilyen helyet! A kastély padlásán gyűltünk össze!!! Igaz, milyen izgalmas? Kár, hogy a padláson nincs semmi, az egész ki van pucolva, de így legalább lesz helyünk beszélgetni. Körülbelül 12-en vagyunk, maroknyian, de mind készen arra, hogy ebbe a csodálatos kastélyba belopjuk az ünnepi hangulatot, akkor is, ha Döbrögi, Mackintosh-Grincs nem akarja, de ne legyen Csíz Kata a nevem, ha Heart Hollowban idén nem lesz karácsony kérem szépen!

 Én, mint az ellenállás vezéralakja, felvértezve Luca angyalaival, Dolgopov görbe hátával, a szótlan lengyelekkel és Jurij szakértelmével,  arra jutottam, hogy ha kell, hát magam vezetem rá a vár urát, mit is jelent az ünnep. Még hogy klán háború! Még hogy szakállas várurak! Még egy kandalló, és én menten ... a Csendes éjbe kezdek, esküszöm,de nyitva lesz az ablak! Na az lesz csak a nyílt hadüzenet.

Kezdetnek csak annyit, hogy megbeszéltem a szobalányokkal, hogy bármerre megy ez a makacs skót, helyezzenek el egy apró karácsonyi süteményt, képeslapot, nyalókát, vagy bármit, amiből nem felejti el, milyen közel is már a karácsony. ( Én is emlékeztetni fogom, akárhová megy! )

Nagyon izgatott vagyok a klub miatt, úgy beszéltük, hogy esténként találkozunk, és haditervet kovácsolunk, de ami még ennél is jobb, hogy énekelni is fogunk majd! Imádok énekelni!

Kellemes készülődést nektek, és jajj a Grincseknek! Találkozunk holnap!


1 megjegyzés:

reea 2015. december 20. 0:57  

Kezdem sajnálni azt a szegény embert! :D

Megjegyzés küldése

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP